תוספות שיער הפכו למוצר פופולארי מאוד כיום, מוצר שנשים וגם גברים רבים משתמשים בו. מאנשים רגילים ועד מפורסמים, כל אחד יכול להשתמש בתוספות כדי לשדרג את המראה שלו בקלות וללא מאמץ. בין אם אתם מחפשים תוספות שיוסיפו צבע וגוונים לשיער מבלי לצבוע את השיער הטבעי ולהרוס אותו, תוספת של אורך או נפח לשיער הטבעי או כל דבר דומה, תוספות שיער הן התשובה.

אחת השאלות שאנו מקבלים לא מעט פעמים מלקוחות בנוגע לתוספות השיער שלנו, וגם בנוגע אל פאות, היא האם אפשר לזהות אותן בקלות על השיער הטבעי או שהן משתלבות באופן טבעי. ובכן, התשובה היא כן, רק חשוב לדעת להתאים אותן בצורה נכונה.

בחירת צבעים נכונה

ההמלצה שלנו היא שתמיד עדיף לבחור צבע קצת יותר בהיר מאשר  יותר כהה. קל יותר למזג צבעים בהירים יותר, ובדרך כלל תוספות שיער נעשות בשיטת צביעה המסייעת בשילוב עם המראה הטבעי.

התאמה לשיער הטבעי

אם אתם מחפשים תוספות שיער אשר ישתלבו בצורה נכונה וטובה עם השיער הטבעי, חשוב מאוד לבחור תוספות שהן עצמן נראות טבעיות. תוספות השיער שלנו עשויות משיער טבעי ובאיכות גבוהה מאוד כך שהן משתלבות עם מראה השיער הטבעי של המשתמשים בהן וכך קשה לזהות שמדובר בתוספות שיער ולא בשיער האמיתי.

אופן החיבור של התוספות

יש היום מגוון רחב של חיבורים לתוספות שיער, קבועים או זמניים, אך רובם יכולים להראות טבעיים ונסתרים אם עושים את זה נכון. למשל, אם אתם מחפשים תוספות זמניות שתוכלו להוריד בסוף היום, קליפסים הם הפתרון הטוב ביותר. בכדי לחבר את תוספות השיער באמצעות הקליפסים ולשמור על המראה הטבעי חשוב מאוד להשאיר שיער טבעי בכמות מספיקה לפני המקום בו מתקינים את הקליפס עצמו וכך השיער מסתיר אותו.

תוספות שיער בחלקים

לא מעט חנויות ואתרים אשר משווקים תוספות שיער זולות מוכרים תוספות שיער בחתיכה אחת, וקשה מאוד לגרום לחתיכה כזו להראות טבעית. תוספות שיער למראה טבעי מגיעות בחלקים (לפחות 8 חלקים) כך שניתן לחבר את הקליפסים או החיבורים בגבהים שונים וליצור את המראה הטבעי.

נגישות