כשאתם מחפשים מי שיעשה עבורם מילוי שיער דליל, מוטב לבדוק שיש לו את כל האפשרויות למלא אותו: בקביעות או בזמניות. כאשר מדובר על מילוי קבוע, מדובר על מקבץ שיערות שמודבק לשיערות שלכם באופן קבוע. ההדבקה נעשית עם קליפסים זעירים ולא נראים שגורמים לשיערות שהתווספו להיראות כמו השיער המקורי ולהתארך בהתאם. לעומת זאת, עם תוספות שיער לא קבועות, פירושו של דבר שהשיער בריא ולא צריך חיבור תוספתי קבוע. ברם, העודה שהוא גלח לא מאפשרת לכם לעשות איתו דברים שקשורים לשיער הארוך: להצטלם בברוולי הילס או בשכונות הצוענים ביוון ובספרד, ואפילו ביפו ובעין הוד כאן בארץ. במקרה כזה, לפני הנסיעה – ספר מקצועי יספק לכם פאה נוכרית שנקראת קשת הקסמים. בשונה מפאה רגילה, היא פיסול של הראש שלכם, שבאמצעותו ניתן להרכיב לכם שיער זמני שייראה כמו השיער האמתי שלכם. בינתיים, השיער האמתי יצמח ויבריא. עד אז, כשתצטרכו לדגמן שיער ארוך, יהיה לכם איך.

ממה עשויות תוספות קבועות של מילוי שיער דליל?

משיער אמתי שנתרם עבור הפרויקט שלכם ומקליפסים לחיבור. הספר מבצע את חיבור תוספות לשיער כך שהקליפסים לא רק שלא ייראו, גם אם בטעות תמשכו את השערות זה ירגיש לכם שאתם מושכים את השיער שלכם, ולא את הקליפסים. בשלב מסוים זה יהפוך להיות שיערכם הקבוע כשהוא ארוך מתמיד. המנגנון הזה הציל הרבה אנשים מנשירה או קיצור תמידי של השיער, והחזיר את האלמנט הארוך למחלפות ראשם.

ממה עשויות תוספות זמניות כמו פיאת קשת הקסמים?

קשת הקסמים עשויה מפיאה בצורת קשת, ועליה מודבקות שיערות שנתרמו בתרומת שיער. הפיאה משמשת כמו כל פיאה אחרת: כשרוצים לובשים וכשצריכים מורידים. בשונה מהתקנים אחרים, זו פיאה שלא נועדה לשיער חולה אלא לשיער בריא, על מנת שכל עוד הוא קצר ואתם צריכים משהו ארוך יותר, יש לכם מאיפה לקחת. בשלב מסוים כשהשיער האמתי יחזור לצמוח ניתן להפסיק להשתמש במוצר  זה. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם מוצר איכותי שנלבש כאשר אין לכם מספיק שיער. זהו אחד המוצרים הכי משמעותיים בתחום השיער ובפרט תוספות השיער, אשר מבטיח מראה מלוטש של שיער ארוך זמני גם עבור מי שאין לו שיער שכזה במקור.

 

נגישות