לאנשים שמתעניינים בטיפולי שיער, הרחבתו והשתלתו ישנן כמה סיבות להביע בכך עניין: ראשית כל, חוסר שביעות רצון ממראהו של השיער. כמה פעמים קרה לכם שדווקא בצילום תמונת המחזור או איזו תמונה חשובה שעמדה לייצג אתכם נאלצתם להסתפר גלח (כי השיער הארוך התייבש ומט לנפול)? ישנם פתרונות של תוספות שיער טבעי מידיים, שלא מצריכים לחכות X זמן להתהוותם. אבל אם אתם רוצים לטפל באמת בבעיה, ולא רק להיראות יפה בתמונה, תצטרכו תוספות שיער שהטמעתן מצריכה איזשהו תהליך: מילוי הדרגתי של שיער דליל, השלמת שיער באמצעות חיבור שיער חיצוני טבעי לראשים שלכם, וכד'.

תוספות שיער טבעי – פתרונות מידיים

הפתרונות המידיים אשר ניתן להציע רבים ומגוונים. ניתן פשוט לספק לכם פאה שניתן לחבוש ולהציג אותה כמו שיער, אבל מי שבאמת רוצה להשקיע – ישקיע במוצר בשם קשת הקסמים. זה מקרה פרטי של פאה שההבדל בינו לבינה הוא ביסודיות שבהכנת המוצר. הספר מודד לכם את זוויות הגולגולת ואת קו צמיחת השיער ומכין כובע עם שיערות טבעיות שייראה בדיוק כמו השיער אשר איבדתם: רק לחבוש, ובתמונה או בסרטון שיצלמו אתכם אתם תיראו כמו עם שיערכם המקורי.

תוספות שיער טבעי – פתרונות תהליכיים

בפתרונות התהליכיים משתמש כל מי שבאמת רוצה להבריא את השיער שלו ולמלא אותו על מנת למנוע דילול או נשירה. משתמשים בטכניקה מאד ידועה של הטמעת שיער ישירות בראש באמצעות קשירתו לשיער קיים עם קליפס. השיער הנוסף ייראה כחלק מראשכם באופן טבעי, ואיש לא יבחין בפתרון שיצרנו עבורכם. כמובן שתמיד ישנה האופציה להסתפר גלח באופן יזום ולהצמיח מחדש את השיער, אבל זה גם אורך זמן רב, וגם לא ישים עבור כל אחד. מי שיש לו גנים של נשירה בגיל מבוגר יספוג אותה עם או בלי הגלח.

מתאים גם לנשים וגם לגברים

אל תטעו: לכולנו יש בעיות בשיער. לכן, כל מי שתוקפת אותו כזו בעיה – צריך לטפל בה באמצעות תוספות שיער טבעי. מספרה מקצועית המתמחה בתוספות שיער מספקת גם תוספות שיער לגברים וגם תוספות שיער לנשים. כל אחד/ת יכול/ה להבריא את שיערו/ה. פנו למספרה מקצועית וזכו לתכנית עבודה אופרטיבית עם לוח זמנים להצמחה מחדש של שיערכם.

 

 

 

נגישות